hemma igen

Nu är jag hemma igen efter att jag och Ida lämnat av Sam, Rob och Neil i göteborg. Lite halvpinsamt att de va säve, den misnta flygplatsen man kan hitta, de skulle flyga ifrån. Lite annat från flygplatserna i london... haha Men det gick det med. :P

Annars har jag jobbat idag och så har jag träffat min underbara Linnéa. Vi var på stoppet och fikade och sen körde vi hem till henne och Chrille där vi kollade film. White chicks tror jagd en hette. Att vi inte dog av skratt, jag och Linnéa iaf. Chrille sov mest.. Stackars pojken hade jobbat hela dagen! ;) Tyvärr han vi inte med hela för Ida kom och hämtade mig, så jag hoppas på en fortsättning! :)

Amanda - jobb imon!

Kommentarer
Postat av: Nea

Räkna med en fortsättning ;) <3

2009-07-07 @ 11:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0