jag behöver lite inspiration

Det blir antagligen utgång ikväll, om fröken Petersson kommer hem i tid. Annars stannar jag hemma med OTH säsong 5 som jag köpte innan i dag. ;)

Tanken var att jag skulle köpa andra säsongen av PB och sedan ta en runda på stan för att hitta något att ha på mig ikväll. Men jag hittade inte PB-boxen och det började spöregna så jag bestämde mig för att köpa OTH ist och cykla hem till en kopp varm choklad. Nu ångrar jag mig lite för jag kan inte hitta något att ha på mig. Okej, att jag shoppade för över 1000 kr för bara någon vecka sen, men det var bara vardagskläder. Jag vill ha Paris, Kate and I-klänningen från MQ. Enkel svart tubklänning som satt som ett korvskin men som jag lätt skulle döda för. Nu är det uppehåll, men jag har lovat mamma att kocka, så jag hinner inte.

Får helt enkel ta något tråkigt och gammalt från garderoben. Stackars liten! Buhu.....

Amanda - Nej vet nån va, shape up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0