klart!

Nu är jag klar med städandet. Så först nu ska jag sätta mig med min marabou och mitt bubbelvatten. Det enda frågetecknet är vad jag ska kolla på. Tänkte slå mig ner i soffan där nere, för där är det som sagt mycket svalare, och med mig har jag Dagboken och One Tree Hill säsong 1-4. Ja gott folk. Kan vara mitt svåraste beslut!

Jag skulle boka biobiljetter till Harry Potter och Halvblodsprinsen, men eftersom att det var såpass fullt gick detinte att reservera, så jag langade fram kortet. Fattad dock inte hur jag skulle gör, för det gick inte igenom. Så jag får knalla bort till röda kvarn. Tänkte överraska mamma med bio eftersom att jag var på Cypern när det var morsdag, och dessutom låg jag på sjukan och gjorde bara henne ännu mer olycklig. Hoppas bara att biljetern inte är slutsålda när jag väl kommer dit!

Amanda - Mmm... Marabou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0