lördag

Jag jobbar för mycket och där emellan sover jag för mycket. Därför är det dålig uppdatering här! Fiesta va iaf underbart! Sjukt mycket folk och ännu mer splittrat glas, men vad gör det? Bästa sälskapet och bra musik. Dessutom sjöng Peter Sipen stad i ljus. HAHA! Vackrare stämma har jag hört, men det var kul! Och det var nog det som var meningen också! :P

Igår var jag hemma hos min moster på kvällen och åt grillat. Tyckte att mamma och pappa blev lite långdragna så Evelina körde mig hem, eftersom jag började kl 7 idag.

Jag och mamma ska strax iväg på bio. Harry Potter och halvblodsprinsen! Jag har längtat efter denna filmen sen jag började läsa boken. Och det gjorde jag när den kom ut.... Så min väntanhar varit lång och plågsam må jag säga! Men snart så! Ska åka om en halvtimme för vi ska minsann bunkra upp med popcorn innan! :)

Amanda - Helvetes dag på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0