ullared

Igårkväll kom mamma, pappa och Alfred hem från Åhus. Det var lika bra det för jag var nära bristningsgränsen här hemma. Jag tror att Anton har kommit in i den andra trotsåldern. En trotsålder där man spelar äcklig jävla musik på högsta volym, köper en svart gitarr och bildar ett band med sina kompisar. Det är inte jätteroligt att vara ensam med honom. Jag som inte trodde att han lyssnade på mamma eller pappa. Han lyssnade ännu mindre på mig...

Idag åkte vi iaf till Ullared, och som jag shoppade. 4 linnen, 4 t-shirts, två par shorts, ett par svarta leggins, ett par jeansleggins, ett par harembyxor, två Marilyn tavlor, en svart stor väska, första säsongen av Prison Break och lite annat smått och gott. Och vetr ni vad det bästa är? Det kostade mig bara runt 1000 spänn! K A P !

Imorgon är det fiesta och om det inte är ändrade planer ska jag och girlsen dit. Första gången jag är där, har jobbat alla andra gånger. Har galet stora förväntningar som jag hoppas tyllan kan leva upp till! :)

Amanda - Prison Break nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0