leeedig

Första slappa veckan sen jag började jobba! Så underbart skönt! Är ledig måndag, tisdag, jobbar torsdag, ledig fredag jobbar lördag söndag. Och inget delat pass nån av dagarna! Underbart!

Nu ska jag och min nya drog, Marabou apelsinkrokant, lägga oss i soffan och kolla beck. Eller, jag omformulerar mig. Lägga oss i soffan och kolla Gunvald Larsson....


Ett styckmord har skett och delarna av kroppen hänger i en sån grill där man grillar många kycklingar samtidigt.
Polis: Gunvald, journalisterna är här. Vad ska jag göra.
Gunvald: Ge dom grillat.
HAHA!

Kvällen har, ganska otippat spenderats med Anton, Simon, Niklas och Adam. Vi har ätit kinamat och skrattat åt Simons imitationer av djur. Alla djur såg lika dana ut. Det spelade ingen roll om det var en tyranosaurius rex, en späckhuggare eller en noshörning. Även kineser imiterades på samma sätt. Det såg ut ungefär såhär: Tysköga, överläppen och underläppen på varsin sida om munnen och armarna frenetiskt vifftandes intill magen. Sen får vi ju inte glömma ljudeffekten: juhjuhjuh

Amanda - GUNVALD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0