Aiya Napa


För mig och Jonna började resan hemma i min hall, där vi satt och packade ihop handbagaget


Det blev lite frulle på Espresso House på flygplatsen


Heydeck, Sandra och Julia


Alzénen nr. 1 och Sanna


Sötaste på resan? Ida och Emma!


Gemina :)


Andersson och Gemina på planet! :)


Alzén nr. 1 och nr. 2


Jonna, Julia och Ida, innan Ida blev till en hysterisk mördarmaskin....... HAHA!


Flygbolaget. Gemina tyckte det var passande! ;)


Framme i Napa. Efter en halvdag vid poolen och lite vollybollspelande var det dax för lite mat i magen innan kvällens bravader. Christine och Linnéa taggar! :)


Julia och Sofia


Sanna och Sandra


Linnéa och Jonna


Ida och Emma


Och slutligen, jag och Gemina


Vi satte oss utanför Ambasaden där vi fick en jävla massa dricka för 7 Euro, bl.a. champangeflaskan, som vi hade ett jävla meck med att öppna! ;)


Gott ska det va, hårtt ska det va! Så att säga! Sen kom det en till... ;)


Många sugrör blev det! :D


Steket och de låååånga sugröret!


drickarrrrt!


De köpte fula jävla lysrörs-brillor av någon äcklig cypriot, men annars så slösade de inga pengar........


Skärpning steket!! ;)


Stranden var "hyffsad"... Dock lite snålt med bilder. Dålig!


Tisdagkvällen bestod av bbq på hotellet. Linnéa och Gemina laddar för en dunderkväll!


Steket och Christine i väntan på "maten"


Blondiie och Blondiie ♥


U N D E R B A R A  S Ö T J Ä V L A R ! !


Bord 2, vårt bord, var tagge!


Allsång till Wonderwall, Linnéa tvekade på texten och söp till det istället. Inget ovanligt alls! ;)


SNYGGING!


Linnéa: Jag fattar inte nöönting, inte nöönting fattar jag!
Gemina: Ska vi ragga ikväll eller?!?!


Sanning och konka, det brukar sluta så! ;)


Ida kör rääääcer! LOVE IT! ♥


Linnéa fattar inte nöönting, Heydeck gör sig redo för Jack och Steket är som vanligt stek! HAHA!


Steket "sommnade" och Gemina var genast på och taffsa!


Det var många bacardi breazer och många smirnoff ice som släckte branden i våra snustorra strupar! ;) Heydeck räknade till ungefär 50 st, sen fanns det mer.... Gott ska det va, hårtt ska det va!


En gissning på vad detta kan vara?


...den som gissade Jack Sparoww hade 100% rätt!


Brucen som står brevid mig var vår granne. Mästerkocken själv...


Porrblick på Steven a.k.a Jack, Linnéa fattar inte nöönting och Ida, ja du, Ida.. Hon har nog fått kåtslag eller nått...?


Min bästa balkongkompis! Och som vanligt fattar hon inte nöönting! Hyffsade härlig bild! Lite till vänster bodde Steven och Raw. Jack alltså! ;)


Inne på pirates ramlade jag ner för ett steg och stukade foten. Sen blev jag ner trampad av stilettklackar, på samma fot, så den var hyffsat blå och svullen. Dock syns det inte så tydligt här... Men nått som bör tilläggas är att Jack/Steven offrade grejset han hade på handen för att kunna badda min stackars fot med is. Naughty.... ;)


Den bästa utekvällen lämnade jag kameran hemma. Det var jag, Heydeck och Andersson som gjorde stan osäker. Sofia ville ha allas tröjor, Linnéa skrämde inkastare med sitt: Jag fattar inte nöönting, jag cravade rosa sugrör, och så lekte vi som femåringar på stormarknaden i Flintstones-bilen som stog framför Yabba-dabba-dooit. Linnéa satt i bilen och "körde", då jag kom på hur de gör i filmerna. "MAN MÅSTE JU SPRINGA FÖR ATT KOMMA FRAMÅT!!" och sprang det gjorde vi! HAHA!

Dagen efter trodde jag att jag hade feber, alla andra trodde jag var bakis, hur som hälst stannade jag på Linnéas, Geminas och Sofias rum för att sova hela dagen. När de andra kom tillbaka mådde jag inte bra, någon, tror det var Gemina, ringde läkaren och de kom och hämtade mig och Gemina i ambulans. Så de två sista dagarna tillbringade jag på sjukhuset i ett rum som luktade målarfärg, men hade en höj och sänkbar säng och 1 svenska kanal på TV:n.

Första natten stannade Gemina hos mig, på morgonen därefter kom Sofia för att hålla mig sälskap under dagen och framåt kvällningen kom Andersson, och som vi låg och myste i min spaceade säng med chips, godis och cola, som sötnosen hade med sig.



När jag skrevs ut var jag bannlyst från solen, dessvärre hade jag en hel dag utan hotellrum att slå ihjäl då transfern gick 22:30. Så snälla Linnéa gick med mig på Napas gator. Först var vi på donken för att äta, då vi var hungriga som små grisar för på sjukan fick man medicin kl. 06:00 och bara en kvart senare kom frullen. Sen gick vi runt i affärer. Vi hittade våra fina vänner på en ställning i en affär och kände oss tvugna att rädda dom! Från vänster till höger: Capten Stevie, Raw och Raggdolf. Stevie och Raw är mina och är döpta efter våra kära engelska/nya zeländska grannar.


Vi köpte matchande armband


Linnéa och Raggi-Ragg ♥


Jag, stekar-brillorna jag köpte, Stevie och Raw. Äkta kärlek gott folk! ;)


Raggi-Ragg när vi satt i skuggan på en uteservering och spelade kort och drack läsk för att få tiden att gå. Vi hade så tråkigt att Linnéa byggde högar av mynten vi betalde med, och ställde dom i storleksårning.


Linnéa, och vad gör hon? Hon fattar inte N Ö Ö N T I N G! haha!


Ser ni det  gigantiska hålet i min hand? (den lilla pricken nedanför långfingrets och ringfingrets knogar) i vilket fall som hälst satt droppet där och det gör ont. Jag börjar faktikt få ett blåmärke där... Buhu!

Tack alla tjejer, men mest tack till Linnéa, Gemina och Sofia för att ni höll mig sällskap och gjorde sjukhusvistelsen så mycket mer uthärdlig! Jag kan inte säga hur mycket det betyder för mig! Tack! ♥

Amanda - Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0