Äntligen

Efter gårdagens bravader mår min hals allt annat än bra idag, så jag begav mig ner till frysen för att svalka min ömmande strupe med lite glass. Till min stora besvikelse fanns det ingen, utan den hade jag och mamma ätit upp till jordgubbarna i tisdags, så jag bestämde mig för att cykla till konsum för att köpa GB:s äkta vaniljglass när jag fick en snilleblixt. Konsum är faktiskt så moderna att de har Ben & Jerry. Så det fick det bli! 55 spänn fick jag lägga ut, men fan, det är så värt det!

Så nu har jag laddat med Bohemian Raspberry, som är min B&J-favvo, och en mysig Disney film, antingen Aristocats, Herkules eller Kejsarns nya stil. Tufft beslut måste jag säga!

Amanda - Man kan bara älska dessa dagar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0