beslut, beslut

Underbart härlig dag! Legat ute i familjen Petersson trädgård med Ida, Becca och Axel. Eftersom Ida är nyopererad fick vi andra hoppa med hon låg och läste. Vi gick till konsum och köpte glass, sen hade vi vattenkrig med Axel. Eller Axel hade vatten krig med oss. Han stod och sprutade ner oss med sin vattenpistol när vi stod på studdsmattan.

Ikväll ska tjejerna ut, men jag ska ju jobba imon, delat pass, så jag ska stanna hemma. Fick låna två filmer av Ida, så jag ska kolla nån av dom. Har inte bestämt vilken ännu. Antingen Brokeback Mountain eller Dagboken. Svåra beslut! Mamma har vatt så vänlig så hon har köpt naturgodis till mig, så det ska jag mumsa på, sen är det ju möjligt att jag tar en tripp ut i trädgården och plockar lite jordgubbar och avnjuter det med glass och grädde! Inte helt fel! :D

 

Amanda - Ensam hemma nästa vecka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0