Dagen

Kändes att det var en nödvändig dag i skolan idag. Jag skrev mitt namn på lakanet vi ska ha på vagnen. Jag åkte alltså 10 mil för en liten (okej, den var rosa) namnteckning. Det bör tilläggas: 10 mil med infektion i halsen, början på en öroninflamation, stenförkyldning och lite feber dimma. Men annars mår jag prima! Fikade iaf på Blå dörren med mina favoriter. Bakpotatis med kycklingröra. Mumma!

Sen gick jag, jonna, Andersson, Jennifer och Heydeck en liten vända inne på kicks för att bunkra upp med nödvändigheter inför balen. Svart nagellack, mascara och puder blev det för min del. Känner inte att det är det jag vill lägga pengar på just nu, men samtidigt vill jag inte se ut som ett lik utan ögonfransar på balen/studenten, så kost vad det kosta vill. Typ.

Nu sitter jag och messar mycket nödvändiga sms med Falkungen (Andersson) och Sparvbäbis (Jennifer). Har gratis sms nämligen! ;)

Amanda - Om en jävla äcklig vecka tar jag studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0