doktorn

Nu är jag hemma från Läkarn. Det var inget farlgt med mig, varken med halsen eller knät. Har fått en virusinfektion och det är därför jag ligger och hostar om nätterna. I knät hade jag fått en mjukdelsskada, som hade blivit inflamerat, men eftersom att jag började äta ibumentin, som är inflamationshämmande är det redan nästan bra! Har inte ont nu, om jag inte gör något jätteskummt då, för då kan det knaka till, men anars är det bara svårt att böja på det.

Skönt att jag inte behöver operera, var livrädd när jag höll på att fall ihop stup i kvarten! Men nu ska det ju bli bra!

Jag ska jobbi ikväll, 13.00-21.15. Palla! Fast det är ganska mysigt att jobba kväll :)

Amanda - Allsång igår var bra, lika så midsummer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0