en dag kvar

Lördag idag, vilket betyder att det är en dag kvar till balen! Börjar bli lite nervös och i natt började jag bli orolig för att håret skulle bli fult. Tabbe, för det är inte mycket jag kan göra åt det nu, inte mycket jag kan göra åt det över huvud taget!

Nu är mamma och pappa och hämtar bilen vi ska åka i imon. Mycket som ska fixas idag. Prova sminkningen en gång till, sätta på lösnaglarna, försöka trycka i min fetefot i balskon, och om inte det går, hitta andra skor jag kan ha. Pirates kan dra åt helvete med sitt lilla jävla steg! Till råga på allt gjorde jag illa den igår igen. Skulle gå ner för trapp till mamma som satt i köket och höll på med försäkrningspapprena från sjukan, när jag kom på hur kallt det är där nere och att jag nog behövde ha en tröja, så jag vände i trappan och vred till foten. Satt och skrek i 10 minuter och mamma såg lite lätt panikslagen ut. Det gjorde ondrare än när jag stukade den, vilket kan bero på de två shottarn tequila jag just dragit...... Men jag är dock osäker på den punkten. :P

Amanda - Jag cravar Ben & Jerry, hoppas jag har en som ligger i Idas frys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0