ensam hemma

Nu har de åkt! Så himla skönt att komma hem till ett tyst hus när ens huvud är alldels sluttjatat av alla demenat tanter och farbröder! Har precis vatt ut i trädgården och plockat 1,5 liter jordgubbar! :) Trodde inte att det skulle finnas så mycket eftersom att jag plockade 1 liter i fredags kväll, men det fanns det! :D Sprang i väg till frennehallen för att köpa grädde att lyxa till det med, men de hade stängt, 10 minuter innan stängning! Dålig stil. Så jag får nöja mig med glass. SOm om att nöja sig med glass någonsin har varit ett problem för mig... ;) Ska sätta mig på altanen och skriva handlelista. Tänkte sticka till MAXI direkt efter jobbet imon.

Fan vad jag känner mig vuxen. Jobba, vattna blommer, skriva inköpslista, handla. Shit!!

Amanda - Sängen ropar på mig. Fel den vrååålar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0