fan, nu sitter jag här igen

Jag tycker inte att jag gör något annat... Jo, det gör jag visst, jag stressar sönder mina stackars nerver, men det blir ju knappast bättre för att jag sitter här! :P Jag kan inte fatta att jag tar studenten imon! Att jag ska stå framför hela jävla skolan och läsa upp nomeneringar till lärarna (Stefan och Maria). Att vi ska ha champangefrukost i Christianssons trädgård, att vi ska springa ut från skolan. Fasen! Jag borde sätta fart! Måste handla ost tills imon med. Knytkalas på frullen. Attans att jag glömde det när jag och Ida var i stan! Sen måste jag städa rummet, för det kommer jag inte göra på fredag morgon och det måste göras innan vi ska ha mottagningen! Sen måste jag skriva de förbannad talkorten, kan inte stå där med kladden liksom! Vad ska jag mer göra? LAdda kameran kan vara en idé....

Amanda - Nervös? Jag? Nej då! (LÖGN!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0