god morgon!

Första natten i min egen underbara säng och jag bara älskar det! Nog för att jag sov halva dagen igår, men då var det ju varmt. Underbart att ligga i sängen och inte vara rädd för att bli uppäten av kackelackor under nattens gång.

Igår träffade jag ida, för första gången på två veckor. Vi hade som vanligt mycket att prata om så vi satt på framsidan och nästan pratade i mun på varrandra och åt lite svenska jordgubbar. Lovely! ♥

På kvällen när jag och mamma var ensamma hemma bestämde vi oss för att busa till det framför tv:n med glass, jordgubbar och grädde. Kännde att jag var hemma i underbara Sverige då!

Nu ska jag försöka linka mig runt frennarp på min stackars fot, som bara har blivit värre sen hemresan. Men jag har ju lovat Ida att jag ska gå på den, så det ska jag göra nu hade jag tänkt mig. Sen blir det frulle framför tv:n.

Amanda - We reach for starlight all night long, but gravity's too strong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0