Godmorgon midsommar!

Idag är det midsommarafton och som vanligt på midsommar är det regn. Det började nyss kommer stora droppar från himmlen och vips så fick jag de där midsommarkänslorna! ;)

Igår var jag och Ida på bulls med Johan och några till. Det var trevligt, men mitt knä höll på att ta kol på mig så jag fick cykla hem. Idag är det inte bättre och det känns inget vidare att åka ut till gullbrandstorp ikväll, så det får nog bli att jag stannar hemma. :( Det hade ju vatt en annan sak om jag kunde ta mig själv, men att ta en taxi där ifrån kostar 300 spänn och det har jag inte lust att lägga ut. Så jag får gå bort till familjen larsson och äta så mycket jordgubbar med glass och grädde att det står ut genom öronen på mig! :)

Amanda - Tyck synd om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0