jag ska bara...

jag är värdelös på att städa. Jag kommer aldrig till skott liksom. Jag tar mig själv i kragen och börjar plocka undan på byrån framför speglen och sen kommer jag på någonting jag bara måste göra och så går jag och gör det istället. Desutom har jag lite ångest för jag borde städa i byrån och inte bara ovanpå. Men det har jag varken tid eller lust med nu. Ugly Betty börjar om 10 minuter och det är nog inte troligt att jag kommer hinna klart tills dess, möjligtsvis att jag kan se despan om en timme, men det är inte säkert det heller. Ska försöka bli klar till Brothers and Sisters men kan inte lova något. Särskilt med tanke på att jag fortfarande sitter här......

Imorgon ska jag mysa i stan med min Ida, som jag inte sett på väldigt länge! Hon var hemma hos mig för en vecka sen en snabbis innan hon skulle iväg, men sen dess har vi inte sets :( Så det ska bli roligt att träffa henen igen! :)

Amanda - Nej, shape up. NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0