måndag

Dålig uppdatering, jag vet. Men som arbetande kvinna inom vården har man inte riktigt tid. ;)

Igår hjälpte jag farmor att baka kakor hela dagen. Hon fyller år idag och nojade över att hon inte hade bakat något, så jag ställde upp och hjälpte till. Visst är jag ett underbart barnbarn?! :P

I lördagskväll blev det en spontan grillkväll hemma hos min faster, med fabröder, kusiner och kusinflickvän. Som alltid lväldigt trevligt! :)

Idag har jag jobbat 9 timmar, sen åkte jag, pappa och Alfred bort till farmor och åt utavkakorna vi bakade igår.

Nu ska vi starx äta mat, sen blir det Beck och sen sängen. Ska upp och jobba kl 7 imon med. På onsdag börjar jag inte förens 1 och då trodde jag att jag skulle få sova. Men inte då! Jag ska till doktorn kl 8 med mitt kbä. Jag kan fortfarande inte gå på det, men mamma har lindat det så det värker iaf inte när jag är still.Tur det, annars hade mina 9 timmar på jobbet blivit en plåga. Då hade tanterna fått köra mig i rullstol ist!

Amanda - Gunvald Larsson!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är någon annan som fyller år runt midsommar men är väl inte värd ett grattis eller jag vet inte

2009-07-06 @ 12:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0