Måndag

Jag har hunnit med mycket idag ska ni veta! Jobbade från 7 till 1. bästa passet som finns! Sen cyklade jag in till stan för att införskaffa linsvätska, eftersom min tog slut. Sen vidare till MAXI för att handla inför den kommande veckan och sem hem för att en timme senare välkommna Ida hem till min mysiga lilla stuga. Vi åkte in till Österskans för att vinka av Emma och Louise som åker till Stavanger idag. Det blev lite ledsna miner men att se dom åka övertygade mig mer och mer att jag vill efter som när sommaren är slut! Jag och Ida har för övrigt heta diskussioner om ämnet.

När bussen åkt körde vi ut till flygstaden för Ida behöver en ny mobil Hon har tappat sin nuvarnade ungefär sjutioelva gånger för mycket, så nu var glaset spräckt och den gröna faran var lite lagom kvaddad. Hon hittade ingen på Elgiganten, så ist kollade vi skor på skopunkten och båda två var farligt nära att gå hem med ett varsit par! Men med tanken på våra ekonomier, såhär före löning och allt fick våra skönheter stå snällt och vänta i affären en månad till.

Efter det drog vi vidare bland Halmstads alla återförsäljare av mobiler. Tillslut på ONOFF hittade hon en som hon nöjde sig med. Hem skulle vi inte än, utan första skulle vi till Vallåsbibliotetket för att Ida skulle lämna tillbaka twilight-böckerna. På vallås mötte vi Lasse, Marie och Axel. Vi åkte hem och nu har jag förberett för mitt och Idas köttbulle-lagande.

Vi ska ha mysklväll ikväll, jag och Ida. Colan är på kylning, morotskakan är upptagen och sen ska vi bara bestämma en film, sen är vi fit for fight! :)

Amanda - Love to be alone! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0