Måndag

Tjoho!

Igår var jag, Ida, Emma, Louise, Anna, Anna, Lovisa, Hanna och Micki och spelade minigolf, och gissa vad! Jag kom INTE sist! Trots 4 st 10 poängare kom jag inte sist! Wonderfull! ;) Dessutom satte jag minst lika många spikar! :D It's gettning better! :P

Idag var jag och Ida inne i stan för att jag skulle byt klockan jag fick i studentpresent av mamma och pappa och så skulle jag köpa ett halsband för pengarna jag fick av min farmor och den sidan av släkten + mormor + Anders, Marianne och Hanna. Så det blev ett jättefint halsband från Efva Attling där det står kärlek. Love it! :) Så bytte jag som sagt klockan med, till en större, lite enklare variant. Väl inne i stan kom vi på att det är U21 fotboll, så hela stan kryllar av  feta, fulla, finnar. När jag och Ida satt i Picassoparken för att äta glass och jordgubbar kom det fram ett helt gäng och äcklade sig. Feta, fula, fulla, finnar med rosa mössor står inte högst upp på min most-wannted-lista! Som Alzén nr.2 hade sagt: USCH!


Emms och Lojs på minigolfen igår :)


Lovisa, Ida och Micki var på hugget! ;)


Min absoluta favorit-älskling, Nicklas Alexandersson, var i stan för U21-fotbollen. Jag klagar inte! Är någon förvånad att Ida inte hade en aning om vem människan va?


Wounderbar! ♥


Baby i picaso-parken ♥


Jag äter jordgubbar :)


Vi hade iaf tur med vädret ;)

Amanda - Underbar dag!

Kommentarer
Postat av: emma

Vilken underbart vacker bild på mig!!!! hahaaa

2009-06-26 @ 09:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0