midsommardagen

Trevlig kväll igår, trots att den inte spenderades med mina älsklingar ute i gulbrandstorp. Va ist hemma hos familjen Larsson, satt och drack sambuca långt in på småtimmarna, och det är ju aldrig fel. Fick dock gå hem tidigare (nu igen) pga knät som bulltade. Från Conny och Ulrika, hem till oss är det ungefär 200-300 meter. Det tog mig 14 minuter att gå den lilla skitbiten. I vanliga fall tar det 2-3 minuter, och då går man inte fort!

Jag borde nog åka upp till akuten, för detta är inte bra! Dessutom har jag en helvettesvecka med massa jobb framför mig, och man kan inte springa i kapp galna tanter med rullatorer när man är halt! Men jag orkar inte spendera min dag i väntrummet på lasarettet. Det är både jobbigt och tråkigt, och läkarna kan säkert ändå inte göra något åt eländet! Knappt pessemistisk!

Amanda - DUMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0