morning

Gårdagen slutade inte så bra för min del. Fick tillbaka nattens feber och låg och sov i sängen hela eftermiddagen tills mamma kom in och väckte mig och frågade om jag ville ha mat. Min kära mor har blivit en sån hönsmamma. Eftersom att jag blev sjuk igen, trots att jag går på antibiotika, ringde hon sjukvårdsupplysningen och terroriserade dom. Tillslut sa de åt henne att chilla nerverna, inte ordagrant, men typ. Så det gjorde hon, ett tag, men nu har hon börjat stissa upp sig för balen på söndag. Jag börja undra om mamma kommer klara dessa veckor utan bestående men. Stackars, älskade perfektionist!

Mår lite bättre idag iaf, efter alla mediciner mamma radade upp till mig på diskbänken innan hon åkte till jobbet i morse. Idag är tanken att jag ska ta en runde på byn med Linnéa. Ska baar vänta tills hon har fixat sina naglar, sn är we ready to go. Jag ska bara duscha och lite sånt ovestäntligt först..... Va fan gör jag här, kan man ju fråga sig!

Amanda - Jag ska bara.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0