mornmorn

Igår var det bal, det var trevligt, men min stukade fot höll inte riktigt med och protesterade istället. Hela kvällen lång. 50 meter in i gången började den. Då var det bara 55 minuter kvar av sakta promenad. AJ! Väl inne på Sociten var jag skicklig nog att trampa sönder min fina balklänning, det första jag gjorde. Gemina kom som en räddande ängel och vi fixade det med en toffs. ;) Sen var det trerätters och sen var det dans, men min fotstrejkade, så vi satt mest och snackade.

Hur som hälst var det väldans trevligt, och på torsdag TAR VI STUDENTEN! :D

Idag ska jag in till stan för att lämna tillbaka jeanslegginsen jag köppte på gina i fredags när jag och Linnéa var inne i stan. Jag ska försöka hitta ett par som sitter liiite tightare i midjan, dessa jag har nu ramlar ner stup i kvarten och det orkar jag inte med!

Amanda - Ben & Jerry hade ju inte suttit fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0