sooooooooooooool

Jag hade planer! Extraordinär planer, om jag får säga det själv! Koka te, ta med det ut i trädgården med en filt, en Mari Jungstedt-bok och en snickerskaka, ligga och gott mig i solen i en timma och sen gå in och ta i tu med städningen.

Första halvan av mina planer gick mer än utmärkt, konstigt nog. Andra halvan gick det sådär. Jag kunde inte riktigt slita mig från min filt. Nere på marken, i skydd av buskarna, var det alldeles vindstilla. Där låg jag, med en av världens bästa deckare, smaskandes på världensgodaste kaka och världens absolut bästa te i min hand. Jag tänkte att livet inte bvlir mycket bättre än såhär, tills jag kollade upp, och fick syn på våra jordgubbsplantor. De jordgubbarna var inte mogna, men vissa. Jag tror bannemig inte att det finns nått bättre än solvarma jordgubbar!

Efter en timme blev detlite väl svettigt i vår lummiga lilla trädgård, så jag reste mig upp för att gå in och städa, men av någon konstig anledning hamnade jag istälet på vår altan. Och där satt jag tills det var mat. Sen gick jag upp och sov. Tills nu ungefär. Och rummet hade fortfarande inte städat sig själv!


S O M M A R !

Amanda - om 54 minuter är det Allsång! Nörd?Jag?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0