Tisdag

Godagens!

Igår var jag för bakis för att orka mig in till stan, så det fär bli idag ist. Har även fått en klipptid på Jacobssons kvart över tre så det blir perfekt! Att få av de slitna topparna inför studenten ska bli skitskönt! Och om det inte blir bra så har jag ju ändå min underbart fina möss att gömma mig under! Men jag är optemistisk och hoppas på det bästa! :)

Igår var typ världens skönaste dag! Cyklade som bekant bort till konsum och köpte glass som jag sedan avnjöt framför några avsnitt OTH, sen stängde jag av för att kolla på What abot Brian, men sommnade och vaknade igen när Burk läste upp sina vigsellöften till Christina inför alla tjejer i en operationssal. Jag fortsatte kolla på greys tills det var slut, sen kom mamma och sa att det var mat. Sill och potatis med gräddfil, gräslök och äggröra. Det blev en jädrans massa potatisar över så jag betsämmde att jag skulle steka de till frukost idag, men när jag kom ner till köket stod där bara en burk med pasta och baconsås. Pappa hade altså tagit fel lunch, så nu får han äta potatis, potsias och.. just det ja! Potatis! Kan han för en gångs skull kolla vad han gör?!

Amanda - Kollar på Sjundehimmlen, LOVE it! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0