torsdag

tjoho!

Tråkväder idag, men det gör inte så mycket tycket jag. Ida och jag bestämmde nämligen redan igår att vi skulle ha en mysdag framför tv:n efter att vi vatt och tränat. Men eftersomvi båda vaknade upp med pang förkyldningar, och jag med ett knä som inte är som det ska, hoppar vi träningen och myser hela dagen ist! :)

Jag är galet sugen på snikerskaka, så konsum får nog ett besök senare idag! Just nu väntar jag på att Ida ska höra av sig. (Kommer inte ihåg om det var hon eller jag som skulle ringa, så om inte hon gör det får jag göra det :P) Undertiden jag väntar ska jag spela Super Mario. Jag tror att det kan kvala in som ett påstående till gårdagens minitest. Don't you think?

Amanda - Alexander Östlund är inte nådigt snygg! Bara så ni vet...

Kommentarer
Postat av: elin

hej!

du kan gärna få lägga upp receptet på snickerskakan här elr typ mejla mig ifall det är hemligt för jag blev gaaalet sugen nu! :D

2009-06-18 @ 17:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0