God morgon!

Jobbig dag igår... Tur att Linnéa och Jonna var där. Jag älskar er så mycket mina fina flickor! ♥

Idag är jag ledig och det känns väldigt välförtjänt vill jag lova! Eftersom jag har gått upp strax efter 5 nästan alla dagar denna veckan vaknade jag halv sju imorse. Jag vaknade pigg, men 6.30 en ledig fredagmorgon är min första tanke inte precis att ta en joggingrunda, så jag låg kvar en timme och spelade The Sims på min mobil. Sen gick jag ner och gjorde iordning frukost medan jag lyssnade på Working on a dream-plattan och lästa HP. Nu tänkte jag ta en promenad i snön innan jag börjar med dagens schema!

- Plugga muskler
- Plugga töjningar
- Plugga muskelfysiologi
- Plugga näringslära
- Plugga näringslära (igen)
- Skicka iväg psykologiarbetet till Stefan så att han kan ge det till Susanne
- Kolla Twilight
- Städa mitt rum

Förresten, min pappa har fått maginfluensa. Damn! Gissa vem som proppar i sig pepparkorn och undviker att andas pånedervåningen? japp, det var jag det ja! Jag fullkommligt vägrar att bli sjuk lagom till certifieringen! Det funkar liksom inte så!

Imorgon ska jag och mamma gå på Drott igen! De vann ju sist vi kollade, så vi kan ju inte bryta ett vinnandkoncept!


I turn back for a moment and catch a smile that blows this whole fucking place apart
Queen of the Supermarket, Bruce Springsteen


Amanda -
Dååååligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0