jaaaa!

Nu är vi äntligen klara med det fördömda projektarbetet! Jag har vatt så trött på det nu ett bra tag så att jag velat spy på det. Som tur var gjorde jag inte det för då hade datorn krachat och vi fått börja om från ruta ett! Tackar min tåliga mage för detta... Om jag är flummig beror det på att jag suttit och rättat arbetet nu i nån timme. Innan de hade vi spinning med Julia. Det var väldigt roligt, dock höll jag på att svettas ihjäl och gå under av andnöd, men det hör visst till har jag hört! ;)

Imorgon ska jag baka cheescake hela dagen lång, för på kvällen kommer släkten för att fira lilla mig! Jag kan inte påstå att jag kommer hata det! :P

Nu sitter vi på skolan (ja, fortfarande) jag som lovade mamma att jag skulle laga mat ikväll, så blev det inte!

Amanda - Hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0