Linnéa + Jonna + kompis + maat = inte plugga

Tjoho!
Igår kväll, eller igår igentligen, fyllde min moster år, så vi var där på kvällsmat. Åkte nästan dirket när jag kommit hem, hann bara göra mig i ordning och så. Så det förklarar bristandet på inlägg igår. Hos min moster var det trevligt, som vanligt. God mat och tårta är aldrig fel!

Idag har jag igentligen varit ledig, men jag, Jonna och Linnéa, även kallad guldtrion av en viss fröken Alzén, har suttit i skolan och pluggat P100. Det var väldans jobbigt eftersom att koncentrations nivån var väldigt nersatt. Anledning till detta kallas kompis och maat. Tyvärr satt jag med ryggen vänd mot spektaklet, så jag såg inte mycket, och när jag väl gjorde det... Ja, vi kan kalla det fel tillfälle. som vanligt med andra ord. Där med hade jag ibland vissa svårighter med att kontakt mina damer, men då gäller det bara att sätta huvudet mellan deras ögon och kompis/maat så hade man deras fulla uppmärksamhet igen! Haha... Trots detta: Jag kan inte klandra dem! Ifall jag hade haft (o)turen att sätta mig på det hållet hade jag antagligen gjort samma sak.

Ikväll vill jag träffa min Ola! Jag har inte träffat honom på snart två veckor! Mycket dålig stil av min maginfluensa och certifieringen, måste jag säga!

Annat att anteckan: Jag har läst ut om jag kunde drömma, hallelujah och amen! Mer utvärdering behövs inte!

Amanda - Glass?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0