Påfyllning av lista

- Plugga muskler
- Plugga töjningar
- Plugga muskelfysiologi
- Plugga näringslära
- Plugga näringslära (igen)
- Skicka iväg psykologiarbetet till Stefan så att han kan ge det till Susanne
- Kolla Twilight
- Städa mitt rum
- Pluga P100
- Plugga näringslära (igen, igen)

Hmm... Nu har det gått ungefär en timme och jag har bara lyckats kryssa av en sak. Dessutom har det kommit till två saker, så jag har knappst vatt effektiv. Tror att jag ska börja med att städa rummet, nån tvångstanke jag har att det måste vara rent och snyggt runt om mig när jag pluggar. Eller så är det kanske bara för att skjuta upp det tråkiga?

Amanda - Jag tänker på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0