Pluggdag

Tjoho!
Jag är besatt! Bara så att alla vet! Objektet för min besatthet stavas O M  J A G  K U N D E  D R Ö M M A. Yes, boken bakom filmen Twilight, som för övrigt är en utav mina favorit filmer. Jag trodde inte att jag skulle vara så galen i den eftersom jag redan sett filmen, men ack så fel jag hade då!

Idag har jag inte gjort mycket annat än varit i skolan och pluggat. Direkt när jag kom hem satte jag mig vid hemtentan i massage, och där satt jag tills magen kurrade. Då fick jag lite abstinens och satte mig vid datorn för att dregla över Brolle när han sjunger Cornelis Vreeswijks Hönan Agda. Sen gick jag ner bredde mig två smörgåsar och kokte en kopp te och satte mig och läste 2 kapitel ur om jag kunde drömma. (ett par sidor var menigen)

Nu är iaf massageupg:n klar, så jag kan läsa hela kvällen, nästan.

Amanda - Maaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0