Söndag

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska ta mig till. Jag blev nyss frisk från maginfluensan och nu har jag åkt på dubbelsidig öroninflamation och feber. Om jag kanske skulle kasta mig själv i nissan?

I fredags var det förfest hemma i Rasmus källare, för att vi sedan skulle vidare till moon. Jag gick dock inte in eftersom att mina nya skor gjorde förbannat ont. Det var ganska tur det iofs för när Ola kom och hämtade mig fick jag jätte ont i magen. :( Igår gjorde jag inte så mycket. Pluggade lite fram till klockan 3 då jag började känna mig lite dålig. Jag gick och la mig och sov till kvart över 5, då mamma väckte mig. Hon tyckte jag var klen som var bakis klockan 5 på eftermiddagen, varpå jag hävdade att jag inte alls var bakis. Dock trodde hon inte på mig utan klappade mig lite på armen. Då upptäckte hon att jag hade feber. Jag svarade att jag bara var bakis och då fick hon jättedåligt samvete. Tyckte jag var kul.

Gårdagskvällen spenderades framför datorn med Twilight kollande och glassätande. Sen gick jag och la mig 10 över 9 för jag var helt slut.

Igentligen ska jag till Olas farmor idag, men jag får nog tyvärr lämna återbud :(

Amanda - Min kamera är sönder och jag hittar inte laddaren heller :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0