Studentmössor

Idag har vi fått våra studentmössor! :D Det var himmleskt! Jag är jättenöjd med mig och jag längtar som få tills jag får använda den på riktigt! :D

Annars har dagen inte vatt så intressant. Jag, Linnéa och Jonna pluggade från halv 8 i morse till kl 20 i 3. Nonstop! Vi tog bara paus för frukost och lunch. Det var dock inte problem fritt. Skolan är för fattig för att orka köpa word, så istället har de något annat skit som jag, om jag hade kunnat, hade stypt! De går inte att göra normala punkter och sidnummer är ju bara att fetglömma! Det blir inte bättre av att Jonna och Linnéa sitter på varsin sida om mig och skrattar åt mina utbrott...

Nu är vi alla fall klara, jag skulle bara fixa det sista på min dator, typ punktlista och sidnummer, men självklart går B-programmet inte att öppna här. Jävla skit sak! Så nu vet jag inte vad jag ska göra rikigt.

Amanda - 6 dagar kvar :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0