Studenttröjor

Idag fick vi studenttröjorna i skolan! Vi hade nyss haft en väldigt upprörande disukussion angående PS-balen och alla var smått frustrerade på att PS tror att de äger världen. Men så kom Maggan inhasandes på en kartong och i den låg våra efterlängtade studentkläder! Hela klassen blir jätte glad och samlas runt Maggan och Emilia som delar ut paketena. När jag får min och klipper upp plasten ser jag att min tröja är helt vit, bortsätt från namnet på luvan. Trycket som ska finnas på bröstet är alltså inte där och plötsligt blev jag deprimerad igen. Så jag ringde abc-gruppen när jag kom hem och de sa att jag var tvungen att skriva ut ett reklamationsformulär och skicka det tillsammans med tröjan upp till stockholm. Hur som hälst var de trevliga och beklagade misstaget, så jag kunde inte vara rasande på dem. Dessutom fick jag ju min efterlängtade absolut-tröja! ♥

Jag och Jonna stannade kvar och hade möte med vår p100 handledare, Susanne. Vi trode att hon skulle strypa oss med sina bara händer men hon verkade kolugn och sa att vi hade bra koll. Självklart nickade vi och log, och när hon kommit utom hörhåll knäckte vi oss. För koll är det absolut sista vi har på vårt projektarbete. Tur att skenet kan bedra ibland! Efter mötet gick vi upp och åt med alla småbarn i tvåan och ettan ;) och sedan gick vi ner och pluggade NL. Vi gjorde allt vi kunde, eftersom att Linnéa har boken, sen bestämde vi oss för att belöna oss självla med en fika på nyrenoverade espresso house! Om det var gott! :D

Amanda - Ikväll ska jag och mamma gå på drott :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Espresso house va himmelskt gott! ^^

2009-03-10 @ 21:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0