yes!

Idag har jag letat som en tok efter min laddare till kameran. Har till och med rotat igenom brödernas, mammas och pappas lådor, vatt uppe på vinden och vänt uppochner på mitt rum. Utan resultat. Så kom jag plötsligt på att jag haft den hemma hos Ida när vi gjorde oss iordning innan vi skulle in till Sofie på nyårsafton, så jag ringde henne. Och tror ni inte att den låg hos fröken Petersson? Jojemen! Skönt att den är tillrätta så att jag inte behöver oroa mig för den!

Nu sitter jag på msn och snackar med min söta moster. Egentligen skulle vi till mormor imon för hon fyller år, men eftersom pappa är sjuk fick vi inte komma för min moster och hennes man. Dålig stil! Så det sitter vi och bråkar lite om! ;)

I eftermiddag ska jag och Ida gå en sväng ute på ön. :D Ska bli skönt i det fina vädret! Nu har jag precis skrivit klart Vårdpedagogiken som ska vara klar tills imon. Nu ska jag bara lära mig den med! Fast det är inte så långt som tur är!

Amanda - Har på mig högklackat och joggingbyxor ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0