bilder


Flickorna är taggade och redo för att jorka upp. Från vänster: Linnéa Andersson, Gemina, Jennifer, Jonna och Linnéa Alzén


Älsklingen för kvällen


Gemina är dealer, och hon älskar!

Andersson är taggad på foten


Kvällens roligaste bild kräver en förklaring! Jennifer fick en allergisk chock av vinet och var alldeles röd och varm i ansiktet, så hon svalkade sig med mina och Geminas öl. Sen fick hon, som många andra gånger under kvällens gång ett skrattanfall! Sjukt rolig!


Nej, de drack inte fanta hela kvällen. De började med Jäger och slutade med Jäger. Under tiden "in between" var det Jäger. Rent....


Saning och konsekvens. Linnéa hångla med Linnéa löd uppmaningen!


Liiite för mycket barcardi, liiite för mycket jäger, liiite för mycket vin, liiite för mycket vi i ett nötskal..


Gemina Blodigeln Dubar. Jag har ett sugmärke på halsen som fan i mig är infekterat! HAHA!


Sängen gick sönder. Jag kommer inte ihåg hur dock.


Mina laga!


Vi fick besök av Sanna och Julia och Alzénius snodde min sjal, som jag vid det tillfället hade stort behov av... :P


Julia räddade mig från den sista, dödande ölen och i utbyte fick jag ett äpple. Men lite skal fastnade mellan tänderna så jag gick på skattjakt. Hittade inte det jag sökte, men väl en tepåse-hållare som fick tjänstgöra som tandpetare.


Linnéa fick ta mitt äpple när jag sprang ut i koridorerna.


HAHA! Hallooo knullruffs!


Andersson spillde.... och hon har hål i byxorna!


Våra gäster var nyktra, tro det eller ej.. ;) Julia, Sanna och Sandra

Dagen efter...

Jag fick inte ner någon frukost, bara tre centimeterstora bitar annanas. På stan satte vi oss på en uteservering och tog en "återställare" i form av den gyllene bakis drycken, coca fucking cola. Jag satt och knaprade på saltlakrits.


Jennifer och Alzén. Linnéa var galet dålig :(


Gemina


Suss och Maria hade köpt nya brills xD


Jag hade pizza-cravings så jag, Effen och sjuka Linnéa gick och satte oss på en mysig innegård så att jag fick min pizza.


...och vilken pizza sen! K Ä R L E K ! !


På TIGER köpte Jonna rosa brills...


...och Andersson och Gemina köpte såpbubblor.

Amanda - Det var det, titta och njut av härligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0