fest-torsdag, bra torsdag!

Igår hade jag behandlingar heladagen, så jag trodde att jag skulle va helt slut i kroppen och att jag skulle somna sekunden jag satte mig på bussen. Men mina planer stördes av ett sms från Ida. Ska du med ut ikväl, kareoke. löd medelandet. Även en förfrågan om Eurostop så Ida kom och hämtade migvid halv 6 för att hon skulle köpa kavajen hon tittat på ett tag. Under resan till stoppet dunkade vi partymusik och vi blev båda jävligt pepp på utgång, och så belv det!

Först bar det hem till Jocke, Paulas kille, där vi förfestade med rymningsbenägna katter, vidare till Mårtensson där kareoken var i full gång. När det var slut på skönsången satt vi och pratade med några GBG:are. En friade till mig för att jag gillar älskar Bruce Springsteen. Sen blev det efterfest med skumpa. Min mobil var populär, den fick namnet Den rosa. :D Sen köpte jag ocvh Ida korv eftersom både Donken och Kebbabkungen var stängda.

Hur som hälst - en superkul kväll!

Ikväll ska jag och Ida ta en tripp till Viddan för att bunkra upp med massa gottgott!

Amanda - I swim through your veins like a fish in the sea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0