hemma igen

Igår åkte hela Spa 3 till Danmark, helsingör och borupgard. Först spade vi lite. Satte och myste uppe på taket i hottubs och sen gick vi in för att bada bubbelbad och anat smått och gott. Efter duschen tog jag, Linnéa, Linnéa, Jonna, Gemina och Jennifer en runda på helsingörs förortsgator för att hitta en mataffär. Tankarna var inte riktigt inställda på mat eftersom att vi var i DK och där säljs sprit rätt i butiken. Sånt gillar vi! :) Först hittade vi inget annat än gamla hus som stog och möglade, på tillbaka vägen ser Linnéa en seven eleven butik. Japp, där var den nödproviant vi behövde! :D Vin, öl, barcardi razz, jäger, chipps och x antal liter läsk. Sen var kvällen räddad!

Vi åt middag nere i hotellrestaurangen med hela klassen. Maria, vår lärare var heltokig och rev ner bestik och välte stolar. Om vi hade ont i magen efter det! Sen bar det upp på Geminas och Jennifers rum där vi började spela dealern, som sedan över gick till jag har aldrig, som sedan övergick till sanning och konsekvens, som sedan över gick i att sängar förstördes som senare övergick till totalt kaos och råhångel! Den sista bilden jag hade i mitt huvud när jag somnade i natt var en lagom full Linnéa Andersson med solbrills på och en skål i borstat stål på huvudet med en Jonna i knät som ville tröstas... Ojojoj!

Amanda - Japp, bilder kommer, varesig ni vill erlle inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0