Hysterisk dag!

Halv 2 skulle vi vara på konfirmation i plåtkyrkan, trodde vi. 20 i 1 ringer Alfred. Mamma, förresten. Det är klockan 2. Vi hade bestämt att vi skulle åka vid 5 i 1 för att få bra platser. Tur för oss att vi hade 6 st reserverade stolar. Inte så tur för resten av släkten... Hur som hälst blev det jävligt jäktigt. Jag blåste håret i en nervevad bilruta och hade baar ett lager mascara. Om jag var glad på honom! Om jag funderade på att lägga fälleben för honom bär han gick ner för altargången! Hur som hälst satt vi inne i kyrkan i två hela jävla timmar, sen bar det hem och jag vår så hungrig att jag höll på att dö. Hade ätit en macka till frukost och det var det, så jag blev lite på lyset av en 4,5 cider. Som tur var rättade det till sig när jag fick mat i magen. För våra gäster däremot gick det bara utför. Sista delen av kvällen satt jag, David, Josse, Henke, Fredrik, Evelina, mamma och pappa ute på altanen. Det var jag och Josse som var nyktra. Alla andra hade någonsorts fläck på kläderna.  Evelina hade spillt ner sina vita byxor med både kaffe och röd vin, och Henke sin rosa skjorta + vår vita filt med rödvin. Under kvällen gick jag under namnet Judas, för Henke tyckte att jag gömt rödvinsflaskan för honom, så att han ist var tvungen att dricka öl. Jobbig sits.

Hur som hälst har det varit underbart kul! Jag sa lägga upp lite bilder, men långt ifrån alla då det blev hela 86 kort på denna afton.

Amanda - a.k.a Judas! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0