Imon

Nu har jag både lagat mat och diskat. Japp, mina föräldrar älskar mig mycket just nu! ;) Nu ska jag bada fötterna och göra dom fina med det svarta nagellacket jag köpte på staden idag. :) Tror det kommer bli snyggt i mina svarta älsklingar imon!! Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig imorgon när det vankas partaj, men jag känner mig rockig så jag vill ha nått tufft. Om man skulle ta och hitta något i Ullared kanske? Pappa betalar har jag hört! ;)

Jag och mamma var lite orolig för hur det skulle gå när pappa är själv med oss "barn". han kan ju inte gå iväg och köpa glass till sig sjävl när han är barnvakt! ;) HAHA!

Amanda -
A bed draped in sunshine, a body that waits for the touch of your fingers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0