loppis

Idag har jag ståt på fyndtorget live med mamma, pappa, min moster, Calle och Hanna. Mamma svor på att hon skulle kasta ut mig om jag köpte något, men lyssnade jag? Nej då, det gjorde jag inte! :) Jag köpte en sjal, (som aldrig varit använd) två te-koppar och ett armband. (De två sistnända var dock fråb våra bord så det räknas ju inte som köpt ^^)


Jag och mina fynd! ;)

Ikväll vill jag hälst ligga hemma och äta min Ben&Jerry som ligger i frysen hos Peterssons, får se hur det går med det!

Amanda - 41 shots

Kommentarer
Postat av: Linnea

Snyggt bruden men min blogg vill bli fixad :D

2009-05-10 @ 19:30:40
Postat av: Emma

åå snälla vi har en ben and jerrys kväll!!!! ++++ att då kan du få tillbaka ditt linne som jag har dubbellånat! EHEHHEHE

2009-05-11 @ 17:00:33
URL: http://memorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0