Lördag

Gårdagen fylldes med fylleångest så jag stannade inne hela dagen. Framåt kvällningen gjorde jag potatisgratäng som avnjöts med familjen på altanen.

Valborg var trevlig, dock slutade det lite kaosartat, men det är sånt som händer och det är glömt nu! :)

Nu har jag slängt på mig pappas gammla skjorta och ska snart dra in till stan för att framkalla ännu mer ångest. Har bestämt mig för att hitta en bikini idag. Det gäller att ha en positiv inställning. Förra veckan gick ju inte så bra, så nu ska jag ta med mig mamma och hennes kontkort och ta en runda i de lite dyrare affärerna för att se om det finns nått där. Ifall det värsta skulle hända får jag helt enkelt ställa in Aiya Napa... :P

Ikväll ska jag umgås med mina älskade, älskade vänner. Och jag har ingen aning om vad Sof och Emms har hittat på för något skoj, men jag vet att både jag och Ida kommer älska det! :D

Amanda - Mamma, kom hem nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0