staden

Jag känner mig lite ensam här i Halmstda måste jag säga! Inte minst när det är 57 miljoner människor inne i stan och jag måst spendera en timme där, utan pengar dessutom. Skulle växla pengar till resan, men så hade de inte euro så jag fick vänta en timme och 10 minuter. Jag tror fan jag var inne i varenda jävla affär. Jag var för fan inne på Pfaff, skulle dock köpa tråd till klänningen, men ändå! :P

Nu är jag iaf hemma, mamma har laddat hem spotify så jag sitter och lyssnar på Milow med ayo technology. Grym är den! Kommer att tänka på förfesten hemma hos Emma med Ida och Louise. Då lyssnade vi sönder denna! Haha!

Amanda - Om man skulle ta och kocka lite kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0