tjoho!

Jag har hittat en bikini! L Y C K A ! Jag är lite osäker på om jag ska köpa en annan, enfärgad underdel, eller behålla den jag fick med. Den jag har nu känns lite för hög och sitter inte jättebra, så jag funderar på att köpa en rosa underdel. Det kostr ju inte så mycket liksom. 100 spänn, max!

När jag var på HM fick jag ett sms av Sofidofi. Va hos mig kvart över fyra, tag med trosor, strumpor, glassburk och en ryggsäck att bära allt i. Ida gissar att vi ska campa i Holm. Jag tror vi ska bygga sandslott på stranden ;) Spännande brudare!

Nu ska jag göra en smothie för att sedan ringa Ida och disskutera eftermiddagens bravader! :D

Amanda - Ett steg närmre Napa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0