torsdag

Bra dag idag! :) Jag gick från praktiken tidigare idag för jag skulle till frissan och snacka om balfrisyren. Jag hade först tänkt mig en fin uppsättning som såg lite slarvig ut med luggen uppsatt. Jag berättade det för Diana, frisören på tylösand, och då tyckte hon att jag skulle ha mer som en moikanfrisyr, med jättemycket och stor lugg och sen strama flätor på sidorna. Så det sa jag till frisören och hon tyckte det lätt jätte bra. Vi kom fram till att allt ska sluta i en toffs där bak, och i toffsen ska det va flätor, lite våfflat och sånt så att det blir lite häftigare. Tror det kommer bli skit tufft!

Mötte upp mamma på stan så att hon skulle betala frissan, sen gick vi och kollade på halsband, också till balen. Hittade ett inne på glitter. Kan lägga upp en build på det sen för det går inte riktigt att förklara... :P

Ändrade planer tills imon! Inga gäster på kvällen, utan jag, pappa, Anton och Alfred åker ist till Ullared när jag slutat kl. 3. Sen blir det U N D E R B A R på kvällen! Jag är taggad! :D

Just nu sitter jag och diggar till Candy's room, ska snart laga kycklingsoppa. :)

Amanda - She smiles pretty, she knows I wanna be Candy's boy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer bli as tufft tror jag :D. Det är sista underbar va ? Eller fortsätter det i sommar ?? :O Jag vill med ! Fy fan för jobb :O:O <3<3

2009-05-14 @ 20:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0