Yesterday

Igår fick jag och Ida våran överrasking av Emma och Sofie. Klockan kvart över fyra (prick) skulle vi vara hos Sofie, tillsammans med trosor, strumpor, glassburk och en vattenflaska, som vi båda självklart glömde. När vi väntade utanför Sofies hus disskuterade vi vad de skulle hitta på med oss. Jag föreslog bungyjump, men blev glad när det visade sig vara fel. Vi åkte upp till slottsmöllan och spelade laserdome, först med ett helknäppt svensexe-sällskap och sen med några andra, som inte alls var lika roliga, de stog stilla och gömde sig på samma jävla ställe, längst upp och sköt ner en när man minst anade det, sen var det gömda bakom något plank igen. De var tråkigt. Dock skrämde jag skiten ur en kille när jag lyckades ta mig upp. Det var kul! HAHA! Efter att ha svettats klart inne i värmen var det dax att bege oss hem till Sofie igen. Där blev det hemmagjord pizza med italienskt tema. Oj vad gott det var! :D Sen gjorde vi oss iordning för en sväng in till tre hjärtan. Kvällen slutade på Donken mmed en cola och tre cheesburgare. Mycket lyckad kväll må jag säga :D Tack tjejer, ni är U N D E R B A R A !

Nu sitter jag och har galna cravings efter hemmakvällgodis. När Ida ringer, och det snart hoppas jag, ska jag föreslå en tripp dit :)

Amanda - Lycka till mamma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0