091101

För 2 månader, 1 timma och 32 minuter sen satte jag och Ida oss på tåget mot våra nya liv. Det blev inte som vi hade tänkt oss. Hur skulle det kunna bli det när vi inte hade en aning om vad vi skulle förvänta oss. Men jag trivs som fisken i vattnet.

Ikväll ska vi på bio. På fame. Jag och Ida har vatt ute och gått och sen har jag suttit och planerat veckans mat och inköp. Kännde mig som mamma när jag satt där.

Jag har kommit på vad jag ska önska mig i julklad. (trummvirvlar) Kokböcker! Av alla dess slag. ag vill ha en stor kokbok där det står allt från julskinka till deserter, jag vill ha GI-kokböckerna som mamma har, jag vill ha kakböcker. Allt med mat helt enkelt!

Amanda - PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: ee

sunes sylt säger jag, suuuneees syyyylt. :D

2009-11-02 @ 09:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0