091106

Score, touchdown!
Någon som sett ett visst klassfoto? JAG HAR! Hahaha!

Idag har jag varit effektivas in tha woooorld! Halv 8 ringde klockan. Då gick jag upp och städade toan. Klockan 8 vaknade Louise och då hade vi en lååång frukostdejt där inget vettigt sas. 9:19 tog vi bussen in till stan för att gå till ELEXIA och köra först spinning och sen core, sen fick jag skynda mig i duschen för att hinna i tid till jobbet kl 12. Väl där fick jag kasta mig in i kassan och fick inte i mig någon vettig mat (pizzabulle räknas inte) förän kl 5. Från 12-5 stod jag och knappade in vara efter vara i vår manuella varukassa. Det var konstant kö och jag kände hur humöret skönk för varje knapptryckning jag gjorde. Tillslut fick jag lust att säga god jul, tacka för mig och kasta tejpen på närmsta kund som bad om att få varan inpackade och vägrade ta med papper. Då kom Linda som en räddade ängel och tryckte snickers i käften på mig samtidigt som jag rabblade all priser till all miljoner kunder.
Efter 8 timmars jobb bestämde Linda att jag skulle lära mig oppgörat eftersom att jag nu är den edna (förutom henne) som jobbar 100%. Det gick sådär bra och det slutade med att vi kastade in alla pengar oräknade i safen, satte oss i bilen och körde hem.

Imorgon blir det mer jobb och kanske utgång. (Första gången jag verkligen känner för det på lääänge)

Amanda - God Natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0