091108

God eftermiddag!

Fars dag idag! Grattis pappa!

Det har vatt en underbar dag idag! Jag vaknade klan 9 gick upp och gick på toa, gick in i rummet igen för att hämta joggingbyxor så att jag inte skulle frysa när jag satt och kollade fim. Såg hur Ida låg och trynade i sin säng, bestämde mig för att lägga mig brevid en stund till. Vaknade av att Louise gick in i rummet och sa att klockan var halv 12. Gick upp sminkade mig och sen gick vi till ostehustet lite längre bort på gatan för att äta brunch. Väl där, kl 12:30 insåg vi att brunchen bestod av bröd, müsli och pålägg och kostade 200 kr. Jag betällde ist in en ostburgare, Mimmie och Louise gjorde lika dant och Emma och Ida varsin kyllingbaguet. Vi satt ich snackade i två timmar och jag hann med att beställa in en varm choklad som var sänd från himmlen. Sen frågade Louise om vi ville följa med till världens coolaste lekplats, jag tror hon kollade på mig av en viss anledning för jag hojtade att jag var fett på. Väl där visade det sig att det verkligen var världens coolaste lekplats. När jag busat av mig lite gick vi in till stan och kollade i skylltfönstrena, eftersom att affären inte var öppna. Emma, Louise och Mimmie åkte hem, men jag och Ida stannade lvar en stund till. Vi är ju nästan aldrig inne i stan, utan mer på någon av Stavangers alla köpcentrum så vi hittade massa mysiga gator. Vi ångrade lite att vi inte hade med kameran. Sen gick vi hem och nu sitter jag här. Efter en mycket mysig och lyckad dag. Nu ska jag baka paj och bjuda dom som vill ha.

Amanda - I got a feelin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0