091111

Bättre humör idag! Dock glömde jag skorna så jag kunde inte köra power med Louise men det tar vi igen på spinningen på fredag. 06:30. Hahaha! Jag skojar inte! Jag, Ida och Louise ska på spinning halv sju på fredag morgon! HAHA!

Just nu kollar vi på One Tree Hill. :)

Jag har fått flera arbetsskador av mitt jobb. Tänkte att jag skulle lista några av dom.
Bra arbetsskador:
- Jag går runt och leer och nickar och säger hej till alla jag möter.
- Jag är numera (bra är synd att säga) bättre på huvudräkning.

Dåliga arbetsskador:
- Blåsor på fingrarna efter att ha satt prislappar på varor
- Rivsår på fingrarna efter att ha rivit mig på tejhållaren
- Skavsår på fingrarna efter att ha krullat presentsnören
- Dagliga funderingar på hur man bäst slår in en hjärtformad kopp eller en packe med champangeglas.

Så, då vet ni!

Glömde kameran idag. Ska försöka imorgon igen. Haha

Amanda - True blood-lääääsning!

Kommentarer
Postat av: Mummie

Skönt att höra! Ikväll är datorn på bättre humör ocksa! Kramar! ll

2009-11-11 @ 22:45:05
Postat av: Mummie

Skönt att höra! Vår dator är på bättre humör ikväll också! Tycker nog att de bra arbetsskadorna överväger ;)kramar! ll

2009-11-11 @ 22:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0